Телефони:(067)327-63-00; (067)370-37-63; (032)243-75-88; 232-52-19

На львівському ринку комп'ютерних послуг працюють близько сотні компаній, що пропонують аналогічні послуги з налаштування комп'ютерних програм і ремонту комп'ютерів. Як правило, діагностика і ремонт апаратної частини комп'ютера (hardware, або «заліза») здійснюється в спеціалізованих сервісних центрах, встановлення та налаштування операційної системи та програм може здійснюватися як в сервісному центрі, так і вдома.

При зверненні до служби комп'ютерного сервісу або допомоги Вас, швидше за все, зацікавить рівень цін на послуги та якість послуг. Якість послуг Ви зможете оцінити тільки на власному досвіді (якщо Ви не звертаєтеся за рекомендацією), так як ніякі запевнення і гарантії по телефону - на жаль! - Не захистять Вас від втрати Ваших файлів, часу і грошей. На жаль, визначити реальну вартість послуг, не будучи фахівцем, досить складно. Але ми постараємося допомогти Вам зорієнтуватися в цінах і уникнути типових помилок.

  • Перше правило: Ви повинні отримати прейскурант (так називається прайс-лист) комп'ютерного сервісу або комп'ютерної допомоги, послугами яких Ви припускаєте скористатися. Дуже гарна ознака благонадійності компанії - наявність прейскуранту на основні послуги на сайті комп'ютерного сервісу або комп'ютерної допомоги. Якщо прейскуранту на сайті немає (що само по собі дуже підозріло), або у комп'ютерного сервісу (комп'ютерної допомоги) взагалі немає сайту (що теж виглядає сьогодні вкрай дивно), Вам повинні надіслати прейскурант на основні послуги по факсу або розповісти про основні послуги та ціни на них по телефону. Чесна і відкрита цінова політика - перша ознака солідності компанії. Фрази «так у нас дешево», «не хвилюйтеся, про ціну домовимося», «ціни Вам скаже майстер, який до Вас приїде» є явною ознакою того, що Ви розмовляєте з приватниками- любителями або того гірше - з шахраями-вимагачами, які, до речі, рекламують свої «послуги» на дверях вагонів Московського метрополітену.
  • Друге правило: Для того щоб уникнути неприємних сюрпризів, уточнюйте вартість дзвінка та діагностики перед замовленням, а кінцеву ціну - до початку робіт. Діагностика апаратної частини («заліза») проводиться в сервіс-центрах протягом декількох годин (іноді - більше доби) на стенді або з використанням спеціального програмно-апаратного комплексу (пропозиція діагностувати і ремонтувати комп'ютери вдома є вірною ознакою непрофесіоналізму), середня вартість діагностики комп'ютера в Москві становить 700 рублів. Таку діагностику слід проводити у разі, якщо є явні ознаки несправності комплектуючих комп'ютера (hardware, або «заліза»). Діагностика програмного середовища повинна здійснюватися безкоштовно, так як для кваліфікованого і досвідченого фахівця не вимагає великих тимчасових витрат. Виїзд на будинок для установки і настройки програм, видалення вірусів і т.п., як правило, теж безкоштовний, але часто комп'ютерні служби сервісу та допомоги йдуть на обман, оголошуючи виклик безкоштовним, але стягуючи обов'язкову плату «за діагностику».
  • Третє правило: При визначенні вартості послуги Ви повинні чітко уявляти, що саме мається на увазі під послугою. Як і в будь-якому іншому справі, в установці та налаштування комп'ютерних програм існує багато тонкощів. Наприклад, установка операційної системи Windows - поняття широке. Можна просто встановити Windows з диска і повідомити, що робота виконана, а можна після установки налаштувати Windows для оптимальної роботи з урахуванням особливостей Вашої конфігурації комп'ютера, встановити програмну підтримку (драйвери) для всіх периферійних пристроїв (принтер, сканер, цифровий фотоапарат і т.п .), не кажучи вже про «начинці» системного блоку, підключити Інтернет і встановити набір найнеобхідніших додаткових програм, без яких повноцінна робота на комп'ютері неможлива. Часто для залучення клієнтів низькими цінами комп'ютерні сервіси (комп'ютерні допомоги) розробляють прейскурант за добре відомим менеджерам з продажів «принципом калькулятора», тобто коли на перший погляд ціни здаються низькими, але в процесі роботи Ви оплачуєте «кожен чих» майстри, і кінцева ціна виявляється іноді на порядок вище, ніж в солідній фірмі, що пропонує готові рішення за фіксованою ціною.
  • І, нарешті, четверте правило: Поцікавтеся, які гарантії надає комп'ютерний сервіс (комп'ютерна допомога) і які обмеження має гарантія. Не зайве також поцікавитися легальністю роботи і наданих документів (касовими чеками або квитанціями встановленого зразка - бланків суворої звітності), так як Ви можете офіційно вимагати виконання гарантійних зобов'язань тільки за наявності цих документів.
.